MIN!!!!!!!!

Hej!
Nu är jag tillbaka igen, men någr adagars uppehåll...igen!
Jag måste verkligen bättra mig!

I helgen hade jag det bra, satt med Maria och David på medborgarplatsen och sen carmen i lördags och drack cider och öl och i söndags var jag på picknick med gullungarna, broder och Tina, supermysigt! Sen träffadejag Sara och vi kikade på Beyond Retro och sen satte vi oss på kellys och drack en varsin öl och cider. En underbar helg med andra ord!

Nu är det en ny arbetsvecka, men en kort sådan, bara tre dagar! Och vet ni, igår slog jag till!! Igår bestämde jag mig för att köpa saxen jag fick prova av säljaren Jimmy för några veckor sedan. Jag har haft beslutsångest då den kostar 4200 kr och jag har köt sl kort och allt men vet ni vad?! Marianne, min kollega och chef, vet ni vad hon säger idag?! Jo, att hon köper den ÅT mig! Förstår ni, jag har väldens bästa chef och nu en SUPERbra sax. Den är egonomisk så att man inet får ont i handleden utan att man kan vrida och vänd ahanden hur man vill. Och den är av titan så den är jättelätt!


Såhär ser min efterlängtade sax ut- som jag får imorgon onsdag!



Kommentarer
Postat av: Therese

Grymt snygg!

2009-05-19 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0