Memories will never fade away

Hej!
Jag är glad! Ni vet att jag skrev att jag ville vinna en inbjudan till spotify från den här underbara skvallersidan?! JAG FICK EN INBJUDAN!!!!! Så nu lyssnar jag på massor av bra musik från spotify, I LOVE!!!

Idag har jag jobbat på, sen tränade jag efter jobbet, skönt men mindre roligt med derbyt på råsunda...

Ikväll har jag pratat med Linn, sååååååå längesedan och det är såhär: Girls just wanna have fun och vi SKA ha det igen, som på den gamla goda tiden. Fy fan vad jag saknar allt troligt vi tjejer har haft!!! Jag blir nostalgisk och lite sorgsen också. Allt försvann så fort. Jag är här och Linn i Norge och snart även Maja och Sofia är lååångt borta i Australien...

Här kommer några bilder, memories will never fade away!







Och de tre sista bilderna, fårn studentdagen, studentkvällen och karnevalen tre veckor innan! 2 år sedan snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0