Scissor and color

Hej!
Gud, det var verkligen inte lätt att ta sig hem till Stockholm igår!
ALLA tågbiljetter var slut på SJs hemsida trots att den visade att det fanns biljetter men så var icke fallet, dom var SLUT! Tack och lov fanns det en buss som gick lite väl sent men jag hade inget val så fick ta bussen som gick 17.30 och då skulle den vara framme i Stockholm 21.20 men det var den inte<! Jag var framme 22.00 så jag var inte hemma här förrän 22.40 då jag fick vänta på pendeltåget till 22.20! Men efter många många timmar var jag hemma i alla fall men det var tufft att kliva upp och jobba idag!

Jag har haft helt fullt idag och har det resten av veckan, helt fullt, så roligt men lite jobbigt! Riktigt stressigt men jag ska inte klaga :)

Ikväll fiade jag Idas hår så kom inte hem förrän efter 20.00 ikväll och då slängde jag i lite färg så jag fick upp den röda nyansen lte uppe på toppen, mer behöver jag inte göra, dags för en helfärgning om någon vecka ändå :)
Sen har jag duschat och jag har också STÄDAT! Japp, ikväll kl 21.30 städade jag, känns riktigt bra :)

Nu ska jag plocka undan lite här, sen sova. En lång dag imorgon igen!



Kommentarer
Postat av: Therese

Bilden är fr nyårsafton 2007, eller hur? Det var tider! Sen kom år 2008 och vände uppochned på tillvaron. Tänk om vi vetat vad som väntade?

2009-05-25 @ 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0