Snaps ikväll!

Hallå!
Vet ni vad jag har för mig denna underbara lördag? Jo, jag tvättar, tjoho!
Men snart klar, riktigt skönt!
Idag tog jag sovmorgon, men kunde faktiskt inte sova i lugn och ro, massor av olika tankar som stör mig och så har jag svårt att koppla av, tyvärr.
Tidigare idag var jag hos gulliga Anna och färgade hennes hår och pratade i massor, tack hjärtat! Och henes dotter MIka, gudomligt söt :)

Ikväll jag ska göra nåt mycket trevligare än att tvätta! Maria är i stan och vi ska träffas när hon är klar efter sitt möte på det nya jobbet. Då ska vi åka till söder och sätta oss på någon av uteserveringarna på medborgarplatsen! LOVELY, oh yes!

Nej nu ska jag titta på lite gamla Vänneravsnitt innan jag ska hämta upp tvätten och åka in till stan.
I LOVE STOCKHOLM :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0