Roses are red

Hej!
Gud, jag har haft fullt upp här hemma. I onsdags åkte jag hem till Hudiksvall för en välförtjänst ledighet! Dock har jag ont i halsen.
Ha rträffat Therese, och sen hennes syster och kompis som jag ska göra balfrisyrer på till deras student i juni. Sen klippte jag Gustav med, och jag kan säga- min SAX är grym!

Jag har faktiskt shoppat här hemma i Hudiksvall också. Här hemma finns allt kvar, i Stockholm tar allt slut!
Jag har köpt en underbar t-shirt med en tiger på- som jag letat!
Sen har jag köpt välrdens snyggaste mockajacka, den är blå med dragkedjor på armarna- back to the 80's, tjoho!

Ja, sammanfattningsvis ha rjag det jättebra men imorgon blir det hemfärd till Stockholm igen, dock har jag ingen tågbiljett, panic!!! Men det ordnar väl sig, det måste det. Dessutom har jag solat här hemma, så lite brunare har jag allt blivit!

Nu till något roligt! Aqua ska släppa en ny skiva med några nya låtar! JAg var ett stort Aquafan när jag var liten :)
Och jag älskade den här låten! Nostalgi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0