Rapattack! ah ah aaahh

Hallå!
Jag orkade inte blogga igår och en stor anledning till det var att vi igår fick massage efter jobbet! Jag var seriöst helt död efteråt! Jag var som i dvala eller någonting. Jag var och är helt slut fortfarande. Jag hoppas verkligen att jag blir piggare tills imorgon då jag ska träna innan jobbet!

Puh vilken dag idag och imorgon och på torsdag och på fredag! Jag har helt fullt, helt helt fullt, jag har för fasen inte ens tid till lunch liksom, yey! Men jag får äta när någons färg har verkningstid.
Jag ska verkligen inte klaga! För tre månader sedan kunde jag inte drömma om att ajg skulle ha såhär många kunder och nu har jag stammisar till och med!!!

Ibland känns det som en dröm, som om jag ska vakna ur den alldeles strax. Ibland får jag nästan nypa mig i armen för att förstå att jag verkligen jobbar med det jag drömt om i hela mitt liv!!! Och att jag har världens bästa kollegor!!!

Nej nu ska jag sluta berätta om hur bra jag har det, men jag måste bara få skriva om det, för det är så ofattbart!

I fredags när jag lyssnade på Vakna med the voice på morgonen som vanligt så var det ju den vanliga rapattacken som är på fredagarna. Men denna vecka var det Kjell som vikarierade för Jakob som var pappaledig och då kan rapattacken bli såhär! Det roligaste jag hört och sett!!! Inte undra på att mitt smink blev dåligt i fredags :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0