Life is good

Det är det verkligen.
Nu är det sommar på riktigt! Igår jobbade jag men dagen idag har spenderats på Eriksdalsbadet utomhusbad! Ur underbart låter inte det? Helt underbart! Nästan så jag trodde att jag var utomlands :)

En supersöndag med andra ord och i och med detta säger jag god natt! Imorogn är det måndag och en ny jobbvecka inleds, och jag måste sova och vila upp mig. Så vi hörs imorgon!


Såhär såg det ut utifrån när jag skulle gå till entren, hela stockholm förstod att det var sommar idag!



Sola, sola och sola!! PS, jag är inte så blek som bilden visar, jag är faktiskt brun :)

Tania badar!


Plaska med fötterna i vattnet. Härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0