Gå från mörkbrunt till blond= nöjd kund!

Hej!
Idag jobbade jag också och det känns i kroppen när jag har jobbat 6 dagar i rad!
Min kund idag ville alltså komma tillbaka till sin naturliga hårfärg men till en lite kallvarm nyans, lite sandbeige.
Hon hade som utgångsläge en mörkbrun färg med en utväxt så jag har först blekt det mörkbruna två gånger så det hamnade på en gulorange ton. Därefter färgade jag in hennes hår i den tänkta färgen. MEN jag hade två olika färger, en för botten där hon hade sin naturliga färg och en för längderna som var gula med lite orange. Jag fick alltså blanda in en ytterligare färg i längderna för att få bort det gula så att botten och längderna fick samma färg.
RESULTATET blev helt otroligt! Hon hamnade på en nivå 9 som är väldigt ljust. Exakt samma färg från botten till toppen och jag fick en SUPERNÖJD kund! Jag klippte henne också.

Nu tittar jag på Se up för dårarna men jag är helt slut så nu kommer jag snart däcka här så jag ska sova, kommer att somna som en stock, det är ett som är säkert!


Ebba, jag och Klara i juli förra året, då de var 5 månader!  Då var de bebisar, nu är de stora flickor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0