Yummie

Hej!
Det var ett tag sedan jag uppdaterade men som ni förstår så ha rjag haft fullt upp på jobbet, kunder varje dag, sååå roligt!! Igår blev det party och det var great, vi var på Harry B James, lite annat folk än sist jag var där men jag var ju med de bästa så vad kan gå fel?!
Har finfina bilder hehe.

Idag tog jag sovmorogn, men sen ringde telefonen och marcus telefon. Gick och åt frukost med Svante och sen åkte jag hem snabbt oc hämtade Elumen hårfärg, jag träffade Anna idag och samtidigt som vi pratade så färgade jag också hennes hår i en kopparkoppar, KK som den heter i Elumen- Goldwells ena serie. TAck Anna för diag, supertrevligt :)

Nu sitter jag här med en godisskål och är helt slut i skallen, behöver sova, alldeles för lite sömn, somnade inte förrän vid 5 imorse och sen blev vi tvungna att gå upp 11...Men jag tittar på Melodifestivalen, det är väl givet ikväll haha.


Kommentarer
Postat av: Fani

oh herregud, why? :| nu blev jag helt sjukt sugen på godis over here, speciellt dom där chokladbananerna? gah. puss

2009-03-17 @ 01:05:23
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0