Väst med fransar is the...

Här kommer bilder på min efterlängtade väst! Jag har drömt om en sådan här hur länge som helst och av en slump kikade jag i elloskatalogen för två veckor sedan och fick syn på den här, och 40 % på valfritt plagg var det så jag fick ta rabatten och mamma köpte lite andra saker så denna goding kostade bara 150 kr istället för 249!!

Nu har jag inte tagit någon bra helhetsbild då den ser konstig ut när jag bara fotat vid rumpan och det längsta på den men det kommer bättre bilder någon annan dag :) Men ni ser ju i alla fall. Mitt favoritplagg!




En trött jag i morse innan jobbet. MIna effekter är gulare än på bilden, ser inte ut sådär, utan nu är det gula och ljusa :)


Kommentarer
Postat av: Victoooria

tack så jättemycket! jag satt en hel del timmar idag och fick tillslut den blogg jag längtat efter :D! hoppas du har et bra! krma!

2009-03-04 @ 23:55:29
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0