Varm choklad som belöning

Jag måste nu få tycka att jag är otroligt duktig. Nu har jag också stadta hela min garderob så nu kan jag gå in i den igen :)
Som belöning gjorde jag varm choklad och nu ska jag tömma de två sista maskinerna, gud vad lång tid det tar att tvätta! Nu vill jag åka till söder och möta upp broder med familj :) Sött det låter :D

Funderar på att inviga mina nya jeans idag, men kanske ska hålla mig till imorgon?? I alla fall ska jag sätta på mig en träningströja så jag har en grej mindre att bära på sen när jag ska träna efter mys på söder.

Innehållsrika inlägg jag gör, men jag uppdaterar åtminstone :) Ska ge tips på prdukter fårn Kerastase sen och det kommer nog ett veckans klipp också av vänner, ska föröska lägga upp dagens klipp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0