Undercut svart

Hallå!
Idag har varit en lugnare dag på salongen. Vi hade sovmorogn till 11 så jag passade på att gå till gymmet innan, skönt att ha tränat på morgonen! Sen när jag kom till salongen så fixade jag utväxten på Madde, som jobbar där. Blkete hennes utväxt med blandning av 3 % och 6 %, det är olika styrkor på vätet. Hon fick sitta en timme med bleknigen sen sköljde jag ut och lade på en nyansering, en som tar bort de gula pigmenten. Nu har hon ingen utväxt och nu ha rhon vitt hår igen, superfint!

Sen fick jag mitt hår fixat också. Har blekt om mina effekter, det var en riktigt lång utväxt på dom men nu är det ingen. Sen gjorde jag något nytt också. Jag klippte ju en undercut för två veckor sedan och idag färgade i den svart så nu syns den mer :D Ikväll när jag kom hem fick jag färga effekterna en gång till med Elumen GK eftersom de var så vita på utväxten, men nu är de snygga!

Min undercut som nu är svart :) Mina effekter vet ni ju hur de ser ut, som i min header, gula :) Men lägger in en bild imorogn ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0