Full rulle

Hallå!
Fullt upp idag! Tränade mitt på dagen, gymmade, så härligt! Kommit igång nu känner jag och det märks redan att det tar. Sen åkte jag till kära broder daniel och fikade gott och myste med ebba och klara, filmade dom, ska lägga in filmerna :) Fick också en fin grön växt med nån vit blomma i en kruka av Tina, så gulligt :)
Träffade Ida en snabbis sen och sent om siders ikväll kom jag hem, efter 21 och då ställde jag mig och lagade mat. Nu luktar det stekt omelett med skinka och ost samt kokad broccoli, lagomt mysigt när man snart ska sova :P

Nu tittar jag på Beck, bästa!

Fler bilder från i fredags <3

 
Sara och jag <3


Disa <3



Kommentarer
Postat av: Elsa

Det här är sista gången jag säger att du har vunnit en designutlottning på min blogg och den här gången vill jag INTE att du skriver en kommentar utan du ska maila mig. I mailet berättar du om du fortfarande vill ha designen annars går den till någon annan.

Tack!

2009-03-16 @ 19:35:39
URL: http://elsasdesign.blogg.se/
Postat av: Elsa

Det här är sista gången jag säger att du har vunnit en designutlottning på min blogg och den här gången vill jag INTE att du skriver en kommentar utan du ska maila mig. I mailet berättar du om du fortfarande vill ha designen annars går den till någon annan.

2009-03-16 @ 19:38:19
URL: http://elsasdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0