Bakslag? Då flyttar jag till Miami

God kväll. Hör var vuxen jag låter ;)
Kom inte hem förrän efter 20.00 ikväll MED världens jäkla huvudvärk, ett glas brusalvedon senare blev det lite bättre, men sömn är det jag behöver.
Hade två klipp och färgkunder idag, bra med pengar :D Sålt bra också, jag får ju provision på det jag säljer, bra också. Sen ikväll när jag skulle gå hem så frågade Marianne om jag hade shcmapo och balsam och ja, jag fick et Kerastaseschampo för inte så länge sedan men då sa hon att jag fick ta både balsam och inpackning, det kostar lite mer än 500 att köpa, jag har snällaste chefen :D

Kerastase är för övrigt så jäkla bra, jag kommer att ha produktips här i bloggen från och med imorgon så håll koll!

Nu har jag precis målat ett till lager nagellack. Målade första igår och det släppte så fort så nu fick det bli ett till, måste vara fin om naglarna. Och apropå det så ska jag beställa tid för en nagelförstärkning. Eftersom jag är så mycket i vatten så flisar sig mina naglar och nu när jag får lön, och en BRA sådan så ska jag unna mig det :) Nu låter det kanske som om jag skryter men när jag inte fått lön eller någonting under de månader jag gick i skolan så känns det så underbart att få lön igen och då en JÄKLA BRA lön också :D:D

Nu ska jag lägga in några få bilder. Just det, VÅREN är här i Stockholm, och om det nu blir något bakslag med snö, ja då packar jag väskan och flyttar till Miami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0