The day

Hej!
Ikväll slutade jag 19 så jag hann med tåget som år 10.08 så jag var hemma före halv åtta, så skönt. Har nu tagit dte lugnt och duschat och allt sånt. Nu sitter jag och äter en god smörgås med keso, tomat och oreganokrydda på, mums! Ska nog göra varm choklad sen hehe.

Idag har varit en bra dag, haft 4 kunder, bland annat Therese pojkvän David. En härlig dag men jag har varit och är extremt trött, hoppas på att jag är piggare imorgon. SKa lägga mig tidigt ikväll för det är brist på sömn som är "boven".

Just det, igår fick jag min franväst som mamma skickade i lördags när den kommit hem! Beställde den från ellos. Den är helt lovely, ska lägga in bilder senare, ska äta upp min smörgås först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0