Svammel svammel

Hej! Det var någon dag sedan jag uppdaterade, jag är så dålig, skäms på mig. I alla fall så har jag fullt upp, kunder hela tiden, fullbokat imorgon, superoligt! I eftermiddags hade vi en liten paus, Mariannes kund kom inte så då tänkte hon färga min utväxt HALELUJA men NEJ, jag fick en fransar och bryn drop in. Skitbra i och för sig men jag behöver verkligen färga mitt hår nu, men på fredag tar vi nya tag och hoppas att vi kan då, men helst tidigare, men det blir i alla fall inte tidigare än torsdag. De andra har fullt hela tiden och jag börjar också få fullt :D

Men men, på fredag kommer i alla fall min HEMSKA utväxt vara ett minne blott...för den här gången. Jag kan inte minnas när jag hade en sådan här extrem utväxt senast, fy fan!

PÅ tal om annat, NU har jag äntligen målat om mina naglar, nu ser de fräscha ut igen, det behövdes verkligen!

Just det, Ariel och jag har pratat om semlor hur länge som helst nu och idag när hon kom tillbaka efter att hon varit hos sin sjukgymnast så hade ohn köpt semlor till mig och henne, så gulligt :) Jag har världens bästa kollegor!

Nu blev det lagomt svamligt märker jag men det får ni stå ut med. Jag lagade en extremt god middag ikväll när jag kom hem. Jag storhandlade på Prisxtra och sen lagade jag mat. Chorizokorv och lammkorv med pasta. Korven och pastan blandade jag sedan med kryddig tomatsås, broccoli och pesto!!! Så jävla gott, nu har jag 5 matlådor :)

Syster och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0