Prisxtra

Hallå!
Jag kanske är lite efter men jag har hittat den bästa mataffären!! PRISXTRA, superbilligt- lovely!!!
Handlade efter jobbet, åkte till den som är i västermalmsgallerian på fridhemsplan, superstor och perfekt! Handlade massor och det kostade endast 80 kr!! Sjukt bra!!

Japp, kom hem efter 20.00 så en lång dag med andra ord. Har precis ätit två mackor med skinka och feta ost, supergott och så har jag kokat broccoli till imorgon, men vill nästan äta upp dom nu. Just det, jag köpte kiwi nu ikväll, jag har inte ätit det på flera år då jag fick ont i magen av dom när jag var yngre, nu åt jag en och än så länge går det bra :D

Hade en paus idag på två timmar, både jag och Ariel så då fixade jag hennes utväxt, gjorde massor med folieslingor så nu är utväxten borta :)

Nej nu ska jag kika på Spårlöst, premiär ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0