Märtas helg

Nuah rjag precis ätit två stekta ägg med allroundkrydda på och kesoröra med oreganokrydda och tomater.  Intressant info va? :)
Har varit ner till Solna centrum för att handla papper till ett par skor som ska skickas och så harj ag handlat mat och något annat gott :)

Ha rtvättat idag så jag ha rfaktiskt gjort nytta, borde städa också men jag orkar faktiskt inte. Ska ta en dusch nu istället och sen brygga kaffe...

OCH NU måste mamma och pappa snart komma ner så jag får min älskade kaffemaskin, jag saknar den enormt mycket! Jag kan inte förstå varför jag inte tog med mig den i flytten i augusti...

Nu svamlar jag, usräkta för att mina inlägg är så innehållslösa MEN snart ska ni få se ett fynd :) Först duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0