Lila naglar

God morgon. Idag börjar jag inte förrän kl 11, rena lyxen. Har sovit längre än vanligt och nu har jag målat naglarna i en n färg så det ser fräscht ut på jobbet, nu är mina naglar lila.
Nu är det dags för frukost så det blir havregrynsgröt, tyvärr har jag inga babaner hemma, ska testa att mosa en banan och lägga på gröten imorogn, Therese tipsade mig om det, spännande.

På tal om spännande, visst blir det här ett intressant inlägg?! :P
Men det har ju inte hänt så mycket  när jag precis vaknat. Nej nu ska jag äta frukost och göra iordning mig.

Just det, har ni några idéer på hur mina visitkort ska se ut?!!!


Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: HHANNAH;

Svart, vit & silver/guld? (:

2009-03-11 @ 15:54:07
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0