Jävla Topshop

Nej nu måste jag sova. I'm going nuts here! Nu har jag suttit alldeles för länge och kikat på Top Shops hemsida och nu vill jag bara spring dit och köpa MASSOR!!! Det är fransar, det är nitar, det är skinn, det är mocka, det är klackar, nej SOVA måste jag göra. Och det viktigaste, INTE gå till Top shop, då kommer jag shoppa upp hela min lön, för tro mig, så mycket fint finns där!!!

Men kanske att jag tar en tur dit på lördag ändå, mamma och pappa kommer ju hit då! Och jag har ju fått lön då....hmm, Sova var det.

Natti natt, sov så gott allihopa och vet ni vad, imorgon börjar jag 12 för att jag ska jobba kväll, har sista kund 18.30 så då blir det sovmorgon men jag ska vara duktig och gå och gymma, det ni :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar det är bra med mig :) utbldar du dig til frisör?

2009-03-22 @ 14:45:23
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0