I'm alive

Hej! Jag lever, men tiden har inte räckt till.
Vad har jag gjort sen sist? Jo, jobbat och i fredags tog Marianne och jag "ledigt" på eftermiddagen så vi kunde färga varandras hår, nu har jag ingen 2 cm utväxt och mina effkter är nybekta :D PRETTY!
Sen mötte jag upp mamma och pappa <3 i Solna centrum, de kom precis till Stockholm när jag var klar.Så jag har haft mamma och papa här i helgen :D

Igår gick vi på stan en sväng och sedan gick vi till broder daniel , tina och småttingarna. Fikade gott, myste med tvillingarna och sedan fick vi en undrbart god middag samt efterrätt, TACK! Bästa familjen :)

Ikväll tar jag det lugnt bara, är så trött. Pratat med Disa, vi måste ses älskade vän :)

Nu ska jag fortsätta att titta på Beck, jag har inte sett den här filmen så nu måste jag koncentrera mig på den. Just det, hoppad världens finate och sötaste vöka idag för 129 kr :) Måste shoppa mer hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0