Haleluja

Hej!
Det sa bara boom nu när jag kom hem från stan och fick i mig mat som jag lagade. Nu är jag så trött att jag inte ens orkar resa på mig, vill bara sova faktiskt.

Therese sov hos mig inatt och igår hade vi en riktigt myskväll med massor med godis och innan dess åt vi toast med te, supergott! Sedan pratade vi oss till sömn. Idag gjorde Therese det stora klippet och jag klippte lugg på henne, superfint! Hon passar så bra i det!
Sen åkte vi in till stan och Therese köpte en väska hon sett ut och sedan fikade vi på Waynes och sen en löprunda till centralen för Therese skulle med tåget till Hudiksvall som gick 14.30. Hon hann i alla fall :)

Sedan tog jag en runda på stab och på söder. Jag har sett ut ett par dösnygga jeans från cheap monday, stentvättade ljusa, men har inte haft råd har jag tyckt men nu slog det mig att jag får ju lön den här månaden eftersom jag är anställd så då KUNDE jag ju köpa dom!!! Fast....jag har letat på ALLA weekdaybutiker i stan och på söder men de fanns inte i storlek. MEN sen gick jag tillbaka till den bästa weekdaybutiken enligt mig, den på drottninggatan och då fanns de i storlek :D:D HAPPY!

Nu sitter jag bara här och ska ta det ritkigt lugnt, så skönt :) Synd att det inte blev någon träff med Anna idag, men till veckan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0