Full fart mot helgen!

Hej och äntligen är det helg! Full fart mot helgen!!!
Så skönt att vara lite ledig.
Idag efter jobbet åkte jag in till stan och köpte ett par underbaraankelboots från deichmann för 299 kr, kommer bilder imorgon :) Sen mötte jag upp bästa Disa och fikade med henne <3

Sen har ag varit hemma och kikat på halva lets dance och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ska upp ganska tidigt imorogn faktiskt, ska åka till Uppsala över dagen och hälsa på Maria <3 Blir superroligt, tur att Uppsala är nära Stockholm!

Vi hörs imorgon och då kommer några bilder :)
Förresten, det är snö här i Stockholm igen!!!!! Why man why?!

Gammal gammal gammal bild på mig och bästaste Disa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0