En timme mindre

Hej!
Gårdagen i Uppsala var toppe! Vi tå mestadels av dagen Maria och jag hehe, och så gick vi lite på stan i Uppsala.
Kom hem efter halv nio igår och då var jag trött, satte mgi ner och tittade på Wallander och åt godis :)

Idag var jag ännu tröttare då man förlorat en timme, men jag var duktig ändå och gick och tränade, så jäkla underbar, älskar att träna! Sen hem och sen in till stan, jag har shopat igen ^^ Kommerin bilder på ALLT jag shoppat den här veckan om en stund för nu ska jag ner och hämta sista tvätten. NU är allt tvättatoch det känns toppen nu såhär efteråt, fy för att tvätta! Jag har nybäddat också finns det något skönare? NEJ :) och dessutom är det ett helt nytt bäddset som mamma kom med förra helgen, jättefint!

Nej nu måste ag ner till tvättstugan, suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0