Dans med den gula larven

Nu sitter jag och njuter av en cappuccino, riktigt gott! Jag har haft en trevlig eftermiddag fter städning och tvätt. Åkte till broder och fikade gott och sen klippte jag Ebba och Klara, deas luggar. Klara fick en rak lugg och Ebba en snedlugg :) hihi. Sötast i världen!

Nu kan de gå några steg också, de växer så fort! Sen hade de fårr en plastlarv som spelar musik och den dansade de framför, det roligaste jag sett på länge! Funderar faktiskt på att lägga upp den på youtube så ni får se den :) Jag gick till gymmet sen också så i dag tränade jag hårt, känns riktigt skönt :)



Ebbas med snedluggen


Klara med raka luggen, okammad här men det är ingen idé att kamma den :)

Här dansar de framför larven, den stora gula som ni ser :)


Sötnosar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0