Colorday

Puh vilken dag! Jag har haft tre kunder, alla ville färga och klippa sig så jag ahr haft fullt upp. Det ena var ett stort jobb. Först fick jag lägga en grundfärg över hela hennes hår och låta det verka, det var ne kopparbrun färg. Sen torka det och göra slingor, guldiga och röda. Pust, men snyggt blev det :)

Jag slutar inte att färga bara för att jag slutat jobbet heller. Jag kom hem vid åtta och nu har jag Goldwells Elumen GK på mina effekter. Men innan des lade jag på Elumen return som tar bort den tidigare färgen, så mina effekter var blonda med lite gult i alldeles nyss men nu ska de bli riktigt gula med lite koppar :)

Kommer bilder på vad jag använt om en stund. Nu ska jag snart skölja och duscha samtidigt. Imorgon börjar jag inte förrän kl 11 så jag tänkte vara duktig och gå och träna innan jobbet istället för att ta sovmorgon. Ge mig beröm nu för att jag är så duktig :)

USch, just det, det snöar här i Stockholm :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0