Bye bye håret

Hej!
Jag har fullt upp, jobbar sena kvällar och det är riktigt jobbigt, man blir trött men jag klagar inte. Jag älskar mitt jobb och jag är så glad att jag får kunder, att de väljer mig och bokar nya tider :):)

Idag tog jag dock sovmorgon till 12 så jag kunde träna på gymmet, tog i riktigt hårt idag och det är så härligt :D Är ju så härligt nu när jag verkligen kommit igång med träningen, det är lovely!

Nu ska jag sova, har huvudvärk som in i bomben. JUST DET, idag klippte jag en kund, en kille med hår nästan ner till svanken och jag fick klippa av det till lite kortare än axellängd, helt sjukt underbart :D:D Det var vekrligen bye bye till hans hår och mina ben badade i hår hehe!

Vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: linnea

hej vill bara säga att jag älskar din blogg!!!

ja ahr börjat på en frisörskola och är jättenervös för allt. har funderinagr på " kommer ja nånsin kunan klippa?" men de komemr säkert gå bra. men du skrievr så hgimmla bra



Mvh



Linnea

2011-02-06 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0