REA!

Ja herregud! Vad har hänt med bloggen, jag har ju helt glömt bort att den existerar!
Vi gör såhär, jag börja rom från och med nu och ska föröska uppdatera i alla fall en gång om dagen. Blri svårt att updatera mycket då jag jobbar så långa dagar, men jag tänker fortsätta i alla fall.

Jag ska skriva mer om firsörprodukter tänkte jag, det kanske intresserar någon till, trots att det finns många just nu.

Det jag gör nu är i alla fall att jag äter brieost hehe och kikar på Morden i Midsomer, det bästa!!! Sen ÄLSKAR jag REAN! Nu har jag fyndat ett par tights med nitar på för 99 kr igår och idag en kortaaktig sak med korta ärmar och genomskinligt svart på axlarna för 124 kr och båda på BIKBOK! I LOVE IT!!!

Vi hörs!!
Puss Märta

Och här brode det vara en bild på mig men den vill inte ladda upp en bild så nu skiter jag i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0