Rocks

Hej!
Nu är jag tillbaka.
Jag kan säga som så att det varit kaos här får och med i södags kväll men nu är allt bättre och pappa är hemma <3

I lördags var jag ute och festade och vi hade det undebrart, bilder kommer på det!
Vi var först på kellys och sen gick vi vidare till Rocks!

I veckan ha rjga jobbat och det är sååå varmt på salongen så vi känner oss riktigt ofärscha haha! Imorgon är det klipp och sling hela dagen lång på kunder, nu ska det sista fixas innan semestern för många. Men jag ska jobba i två veckor till, sen får jag semester i två veckor!

Imorgon kommer Therese till Stockholm och det blir super! Hjärtat liksom :)
Nu ska jag diska upp och sen ska jag sova, har sådan huvudvärk och är så trött, den här värmen tar kål på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0