Yolly Ten Koppel

Hej!
Åh vilken bra dag det har varit idag! Vi har varit i spånga på en modekurs. Vi ha rlärt oss nya klipptekniker och färgtekniker, fy tusan var givande det var! Yolly Ten Koppel hette hon som hade kursen och Maja och Joakim Roos hjälpte till, samt en tjej som heter Gunilla. Jag har lärt mig flera nya och fiffiga saker idag, så ikväll kommer jag att somna gott.

Jag glömde min digitalkamera hemma men jag fotohgraferade med telefonen, lägger in bilderna imorgon. Nu ska jag dricka te och äta en grillad smörgås, en toast. Kanske en apelsin som efterrätt, eller vindruvor....
Anyway, nu ska jag sluta prata om vad jag ska äta.

Hoppas ni har haft en bra dag! Och jag lovar än en gång, jag ska bli en bättre bloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0