Koppel och Roos

Jag är helt såld på visningen vi var på idag, så inspirerande och Yolly, vilken färg på håret! Älskar hennes kopparton, som mitt orange ungfär med lite rödare inslag. Joakim Roos är ju underbar också, tänk när man är så bra som dom- för det ska jag bli!

För att visa er vad de gör och vad jag varit på idag, men i enklare slag så kommer här några videor jag hittat med Yolly och Joakim. Dessa är sevärda, för det finns inget häftigare än att jobba med hår och komma på olika texturer och former. Jag går en Pivot Point utbildning och det här en av deras shower,- med koppel och roos.


Fortsättning


Fortsättning

Fortsättning

Fortsättning


Fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0