Hipp hipp hurray!- Tills för en stund sedan...

Hej!
Åh vilken dag! Igår när jag kom hem till Stockholm och Solna så upptäcker jag att mina favoritjeans är helt borta! Jag tänkte ta och tvätta upp alla jeans som hängde här och de var putsväck borta!!! Buhu.

Idag innan mamma och pappa skulle åka hem, JA, jag fick skjuts tillbaka hit, riktigt lyx! Så jag slapp trängas på tåget med alla grejer jag skulle ha med mig.
    Men i alla fall, innan de skulle åka så skjutsade pappa mig till slussen, måste köpa ett nyt SLkort. Vet ni vad fanskapet kostade?!!! 2670 kr för ett säsongskort Januari till och med April- VANSINNE! Men men, nu har jag ett sådant  och jag kan ju liksom inte välja, jag måste ju a det! Ny fick jag det nya acesskortet, så nu ska jag inte dra kortet längre utan hålla det mot en liten makapär. Men jag fick välja färg på kortet i alla fall- såklart ett rött ;)

Men det jag ska komma till är att eftersom jag sörjer mina jeans så, så gick jag in på weekday på söder, det var öppet, till min stora förvåning! Men där fanns inte mina älsklingar i rätt storlek. Mamma och pappa åkte hem och jag åkte in til stan och weekday på drottis men inte fanns de där heller så i ett sista försök att köpa mig ett par nya så gick jag till det lilla Weekday som finns på olofsgatan och där fanns de på rea för 200 kr!- Hipp hipp hurray! Tills för en stund sedan- då pappa ringer om att det finns ett par jeans i en garderob hemma i Hudiksvall. Han skickar ett mms och dra på trissor och helvete!!! De ligger hemma av någon konstig anledning!!! Alltså har jag letat efter ett par nya i snöstorm HELT i onödan eftersom de låg hemma i Hudiksvall!! FAN!!!!!!!!!! Summan av kardemumman är att jag nu sitter här i min lya i Stockholm med ett par jeans som jag inte behöver använda, jag hoppas verkligen de är snälla och låter mig lämna tillbaka dom imorgon!
Min sweetheart Therese kommer på torsdag och hon kommer ta med mina originaljeans i alla fall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0