Visning svenska frisörskolan

Hej!
Åh, jag är så dålig på att uppdatera här. Nu sitter jag hemma hos mig med tända ljus och myser. Nyduschad och fräsch men fy tusan vad trött jag är. Men jag kan skylla på en viss man som snarkat som aldrig förr inatt! Fy tusan, jag trodde jag skulle bli galen!!!!!
Däför ska jag lägga mig tidigt ikväll så jag får sova ut för imorgon blir det en lång lång dag! Imorgon ska vi ha en "modevisning" på skolan, en visning med våra uppsättningar, färgningar och klippningar på många modeller och Make up stores elever som går ut nu ska sminka modellerna! Blir spännande att se men som sagt en lång dag från kl 9.00 till som tidigast 21.00 skulle jag tro, hua! Men på fredag är vi lediga, dock inte jag. Jag ska jobba på salongen då som jag ska vara hos från och med mitten av februari. Men jag klagar inte, jag sa att jag kunde jobba då och det gör jag sååååååååååå GÄRNA :) trivs som fisken i vattnet på salongen.

Nej nu ska jag göra mig lite te och sen fortsätta titta på made in Sweden och sen blir det natti natt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0