Uppdatering

Hej och god fortsättning på det nya året! Jag har inte haft tid till att sitta vid datorn faktiskt. Jag blev inringd igår och fick jobba igen, tack säger jag! :) Men i alla fall så har jag inte haft tid som sagt men nu ska det bli ändring på det.
Nyårsafton var super! Det var dock lite segt att jobba först, timmarna på kvällen var hur lååååånga som helst innan jag fick gå. Men sedan hade jag det mycket trevligt och firade nyår med mina gullisar! Kommer bilder när jag lagt in dom från kameran...

Idag har jag fikat med Therese på stan, mysigt som alltid. Sen tog jag ett nytt hål i mitt öra, mitt högra den här gången. Jag är besatt av hål i öronen, och framförallt örhängen, men det är ju så snyggt! Doro är min inspiration ;)

I alla fall, nu sitter jag här, och har inget att göra men det är skönt, ska bara vila ikväll då min hals gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0