RENT

Puh, äntligen klar! Jag har tvättat sedan jag kom hem vid 17 snåret. Jag tvättade för två veckor sedan, sen dess har jag fått vänta och vänta på denna tvättid, det är fasen omöjligt att få tvättid i mitt hyreshus, men nu är ALLT rent, fy fasen så skönt det känns! Allt luktar supergott och jag har inga kläder som ligger överallt och tar plats. Allt ligger i min byrå och garderob. Nu ska jag njuta av att jag gjort nytta och dricka ett stort glas te och sen äta mangosorbetglass.

ÅH!!! Kan också tala om för er att jag inte fått in min lön på kontot. Vet ni varför? Jo för att den satans kommunen Hudiksvall har ändrat bankoch de har GLÖMT att skicka papper till mig om att jag ska skriva om mitt kontonummer och skicka in till swedbank, den nya banken. FAN! INte för att jag ska shoppa upp den där lönen ändå, den ska gå till hyra men hade varit trevligt om jag fått mina pengar i alla fall....Nu måste jag hålla på att ringa och strula, jobbigt...

Bjuder på en bild från en underbar kväll, när vi träffade miss Doro Pesch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0