Natti natt, tata

Nej nu ska jag sova. Min hals gör ont och jag har packat. Imorgon bär det av mot Stockholm, nu ska jag hem till mitt egna hem. Känns lite konstigt då jag varit hemma så länge och blivit bortskämd...Kul att börja skolan igen i alla fall, minus att stiga upp tidigt, förstår inte hur jag ska orka de! De två dagar jag jobbat här hemma var det obeksrivligt jobbigt att kliva upp!!!

Men men, nu ska jag natta, så tata tills i morgon!

En bild på fina Therese och mig från nyårsafton får avsluta min söndag och min helg!

Kommentarer
Postat av: josse

okejokej du! :) jag håller med,de känns både kul och jobbigt med att börja skolan och allt igen.. Jag börjar också nu på onsdag.. Jadå vi får hoppas de, får tänka posetivt.



Hur har helgen vart annars då?

KRAM

2009-01-05 @ 16:58:11
URL: http://jossewest.blogg.se/
Postat av: josse

har du msn förresten? =) /josse

2009-01-05 @ 16:58:55
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0