Mötet med hjältinnan och städlördag

Pust och stön. Jag håller på att städa här hemma, VÄLBEHÖVLIGT kan jag säga, fy vad dammigt det är! Men nu är snart allt damm borta! Bara hallen kvar, sen ska jag ta toaletten, men tror inte jag hinner det nu, får göra det när jag kommer hem igen.
Jag ska nämligen in till stan och möta mina raringar :D Ska bli super, vi ska väl prata om DORO! Hihi. Jag ska visa er bilderna sen, ska bara lägga in resterande på datorn, har bara två att visa nu. Det var helt obeskrivligt att få träffa hjältinnan för mig. Vi pratade med henne, fotograferade henne och oss, fick en autograf och så vidare- lovely var det, jag har svårt att sätta ord på det, helt fantastiskt!

Nåt som är ännu mer underbart är att jag ska köpa in Goldwells serie Elumen till veckan, jag har verkigen kommit till den bästa salongen! Elumen är den färg jag använder till mitt hår och nu ska jag få köpa in det :D

Nej tillbaka till städningen, sen måste jag sminka mig coh snygga till mig innan stan.



Disa, DORO PESCH, jag och Sara <3

Är hon inte snygg? Kvinnan blir 45 iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0