Luktar rosor och något annat sött

Åh jag är dödligt trött, måste sova snart, och klockan har inte ens slagit 22, det måste vara något fel på mig. Eller så är det för att jag tvättat som en tok för att få allt rent här hemma, vad vet jag. Anyway, det luktar rosor och något annat sött här hemma från ett av alla mina ljus. Det är mitt röda gulliga ljus med ljusstake som jag fick av min brukares syster för att jag jobbade exra nu i Jul, de är så söta. Ibland saknar jag mitt jobb, önskar att det var är i Stockholm så att jag kunde jobba extra på helgerna. Men jag ångrar verkligen inte mitt val. Att vara frisör är det bästa som finns!

Mitt doftande röda ljus och några av alla mina andra ljus. Jag har till och med ljus inne på toaletten :)

Kommentarer
Postat av: Maya Gunnarsson

Men tack så jättemycket för tipset, ska faktiskt testa med slingor idag nu :) roligt med dina hårtips också. trivs du bra på skolan? ser iaf jätteroligt ut.

2009-01-14 @ 10:24:55
URL: http://Mayagunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0