Jag måste vara i himlen

Nu sitter jag här och äter frukost och är lycklig, riktigt lycklig! Idag ska jag vara på salongen jag senare kommer att jobba på och ikväll, ja herregud! Disa sms:ade mig inatt om att Doro ska till Anchor. Och då menar jag DORO. En av mina favorter, det är hon och Lita som är de största, de stter till och med på min ena vägg här i mina lya! IKväll ikväll ikväll, ch vi ska absolut dit! Gud, jag kan inte förstå det, vi kommer förhoppningsvis träffa henne ikväll också, och jesus, nu känns det som om jag drömmer alltså. det här är för bra för att vara sant!!!!

Först har jag fått veta att Lita kommer till sweden rock och jag ska få se min favorit och nu också Doro! HALELUJA!

Nej nu sk jag fortsätta äta fruskot och fixa håret, måste skybnda mig nu. Ska med tunnelbanan idag, ingen buss till skolan utan jag ska till St eriksplan.




Kommentarer
Postat av: josse

okej, vad kul att den var bra.. då måste man ju bara se den.. :) Jo sant, väldigt synd ja.. Men hoppas den är bra ändå. Hur har du haft de idag annars då?

2009-01-15 @ 18:47:38
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0