Inte ens ett tillgodokvitto

Hallå!
Blev inget byte av jeans, inte ens ett tillgodokvitto, jäkla skit! Nu har jag ett par jeans som jag inte behöver, någon som är intresserad av ett par Cheap Monday i storlek 25/32 med stuprör i 80-talsanda med små fickor bak? Imorgon kommer Therese och kan hon inte ha dom och om inte Disa kan ha dom så får ni gärna hojta till här på bloggen! 200 kr kostar de endast! HELT NYA! I alla fall, skolan idag har gått bra, vi har stylat varandra hela dagen så nu har jag jättelockigt hår, fotograferade lockarna med digitalkameran men såklart dog batteriet så bilderna kommer upp vid ett senare tillfälle. Sen åkte jag, Jennifer och Mimi in till stan, jag för att byta jeansen och Jennifer för att köpa underkläder- jävligt fina sådana, jag är avundsjuk ;)

Nu har jag gjort mig ett stort glas med te, Himlagott som det heter i lösviktste, det godaste som finns! Påste är sjukt äckligt egentligen, yucki!

Ja vad ska jag mer säga...Har inte så mycket att tillägga faktiskt, ha rinte hänt så mycket. Kan bara meddela att det är 12 dagarf tills Marcus kommer hem, vilket känns som en evighet, men men.

Hehe, snygg bild på min Linn och jag från Nyårsfaton! SKA lägga in dom bilderna också

Kommentarer
Postat av: josse

nee eller hur, usch usch! fan allt plugg är hemskt verkligen.. menmen får la göra de bästa man kan helt enkelt, så får de gå som de går.. För mer kan jag eller man ju inte göra så.. :) Ja men skönt de du! inget man längtar efter att få ha precis. haha kram

2009-01-08 @ 20:37:38
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0