I ungdomens dagar

Åh, jag har haft en toppendag med en dag på stan med disa och sara <3 sen hem och fixade middag, min middag blev en foccacia med fetaost, tomat och oregano, yummo!
Nu sitter jag här och dricker ett stort glas med te med smak av persika, can't get enough!

Jag kan också konstatera att jag känner mig som en 75 åring ikväll när jag sitter här i min lya i min ensamhet och har tittat på körslaget från och till. Nu är det Wallander- Bröderna på TV4 + som jag tittar på, sen blir det natti natt för Märta. Imorgon ska jag starta dagen med träning, väldigt ambitiöst jag vet :)

Här var jag i alla fall ute på party-i min ungdom ;) Det här är ju bara från mars 2008, vad har hänt med mig? ;) Stina får också vara med på ett hörn :) Jag klippte henne igår och i torsdags gjorde jag den första omgången slingor på damen, hon ska bli honungsblond när jag är klar med henne.


Kommentarer
Postat av: josse

låter som en rolig kväll! jaha okejokej, me ögonshopping kan va kul också, men man vill ju helst shoppa på riktigt och vill ha allt som man ser typ, sån är iaf jag.. :) jo helt okej har min dag vart, lugn och skön. :)

2009-01-18 @ 18:56:01
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0