Goldwell "Dualsenses"

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och titta på Körslaget med mamma och pappa tills en fransk deckare börjar på SVt1 kl 21 tror jag det var.
Men jag tänkte bara tipsa er om en produkt som jag tycker är grym för färgat hår. Det är Goldwells serie Dualsenses.

Det finns Color schampo för färgat hår och för extra krävande hår, alltså hår som är färgat och är rätt så preparerat. Jag använder det som bara heter för färgat år och det fungerar bra för mig. Skilnaden är att det är en exta intensiv färgvård i schampot för extra krävande hår.

Men alltså ett tips för alla er därute med färgat hår. Såklart har dualsenses också schampo som ger volym, för torrt/skadat hår, Lockigt/vågigt hår och för hårbottenproblem.



Kommentarer
Postat av: josse

skönt och höra du! jaa men de är klart, alltid skönt att vara ledig, men tiden går så fort när man har lov och allt ju.. Eller som du är ledig. Eller hur, tiden har gått sjukt fort, känns inte som att de vart jul så synd på ett sätt.. var ju så mysigt och sen tog de slut så snabbt. Min nyår var as bra, sen hände de väl nån liten tråkig sak o annat men annars var den riktigt braa och rolig! :)



när börjar du jobba igen då?

KRAM!

2009-01-03 @ 22:59:47
URL: http://jossewest.blogg.se/
Postat av: josse

skönt och höra du! jaa men de är klart, alltid skönt att vara ledig, men tiden går så fort när man har lov och allt ju.. Eller som du är ledig. Eller hur, tiden har gått sjukt fort, känns inte som att de vart jul så synd på ett sätt.. var ju så mysigt och sen tog de slut så snabbt. Min nyår var as bra, sen hände de väl nån liten tråkig sak o annat men annars var den riktigt braa och rolig! :)



när börjar du jobba igen då?

KRAM!

2009-01-03 @ 23:00:18
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0