Extensions tejp

Hallå!
Nu har jag precis duschat och tvättat håret- det bästa som finns! Nu känner jag mig riktigt fräsch.
Efter skolan åkte jag och Jennifer in till stan, vi gick till Vero Moda som har de snygaste tightsen som ser ut som jeans, det är till och med fickor bak och så dragkedjor nertill, men den minsta storleken var S/M och de var för stora i midjan :( Buhu!! My hade dom på sig idag och jag blev såld på dom, men fasen alltså! De är stentvättade också så dubbelfan!

Men men, jag ska inte deppa över det ;) Idag har vi haft en kurs i extensions. Vi har lärt oss extensions med tejp och Jenny, en av våra lärare var modell och nu har hon superlångt hår, så vackert! Nu är vi utbildade i det och får varsitt diplom senare, så imorgon när jag ska vara på salongen- lagerqvist som jag ska jobba på sen ska jag höra med henne om de först och främst gör det och om inte att jag kan börja med det på en gång :D Ska gå en kurs sen i hur man sätter i keartinvax.
Är det någon som vill ha extensions och då med tejp? Det mest skonsamma för håret? Så hojta till!!!!!

Såhär ser det ut, man kan klippa isär dom också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0