Elumen

Hej! Vilken dag! Vi har haft egen hårvård hela dagen och det innebär massor av "förvandlingar" i klassen. Jag fixade min utväxt och sen färgade Cecilia mitt hår med Goldwells serie Elumen som jag köpt in genom salongen jag ska vara på om några få veckor :D
Så skönt att kunna fixa färgen själv, nu kommer jag inte gå till Mia längre, vilket är supertråkigt men eftersom jag nu själv har tillgång till Goldwell och Elumen så gör jag ju det själv :)

Så nu är jag riktigt röd i håret igen och mina effekter fick blir gulkoppriga, jag är supernöjd!

Dessa färger använder jag: Elumen RR som är red red och Elumen GK-Guldkoppar eller gulkoppar som den blir, riktigt gul och så sist LOCK som man ska låsa färgen med, 5 minuter i handdukstorkat hår. Jag brukar variera mellan GK och KK= Kopparkoppar på mina effekter men nu är jag sugen på GK igen så det fick det bli.

Som sagt, jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅ glad över att själv få arbeta med Goldwells serie Elumen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0