Duktig

Hallå!
Imorse var jag duktig. Jag sov till 10.45 men sen åt jag en snabb frukost och sen gick jag till gymmet, tränade hårt och sedan gick jag hem också. Nu jäklar ska jag börja träna hårt, nästa träning blir på tisdag. Nu har jag bestämt mig och det är då jag tycker det är roligt! Känns riktigt bra.

Sen har jag inte gort något mer, jo jag gick ner till Solna centrum en ytterligare gång för att byta in min gamla Bingolott till en ny, jag vann en förra veckan- jag har tänkt att jag kanske kan vinna lite pengar :)  Sen gjorde jag ett riktigt kap på kvantum.Jag behövde köpa nya långa ljus till min kandelaber och då fick jag syn på Liljeholmens ljus 8 st för endast 25 kr, halva priset! Wihu ;) Jag är galen i ljus, det är ju så mysigt :) Ni ska se hur det ser ut hemma hos mig nu :) Ljus överallt!

Summa sumarum för denna dag- jag har verkligen tränat och motionerat, och nu slappar jag för att vara redo för en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0