Bye bye

Hallå!
Var ett tag sedan jag skrev, eller någon dag sedan men det blir ett lite sporadiskt skrivande. Jag orkade inte med Marcus MAC dator igår, kan inte med dom, tack avet jag vanliga PC och Hp hihi.

I alla fall så har veckan varit bra, jag har ju färgat håret YES, och gjort kunder snyggare, varit med Marcus och imorogn ska jag åka hem till Hudiksvall över helgen, blir skönt men konstigt. Jag är ju så van att vara här nu men det blir kul. Ska träffa tjejerna och Sofia då, som åker till Australien i en vecka och blir borta i ett år!!!!! I'm going to miss ya!!!!

Nej nu ska jag äta en toast och dricka te, sen packa det lilla jag ska ha med mig över helgen. Ipoden är ikopplad så nu äntligen kan jag lyssna på den, måste ladda batteriet oftare.

Hoppas ni har haft och har en bra vecka!
puss

Jag bjuder på en gammal bild på mig och mannen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0