8 RC

Grattis till mig! Jag har en sådan otroligt rolig kväll att se fram emot. Jag TVÄTTAR, tvättar och TVÄTTAR! Nu ska jag duscha emellan de två första maskinerna. Fan, dessutom börjar tvättmedlet ta slut, jag hoppas verkligen det räcker till alla maskiner!

Idag har varit en bra dag. Maria kom till salongen och jag har klippt och färgat hennes hår. En 8 RC blev hon, med det menas att hon nu är rädkopprig och en ljus sådan, supersnyggt! Såklart blev hon nöjd, men tror ni att jag kom ihåg att fotografera en före och efterbild?! - Nej. Men som tur är har jag bilder sedan i jul på henne och så ska jag be Maria skicka en efterbild nu ikväll!

Aja, nu måste jag duscha hoppa in i duschen om jag ska hinna tills maskinerna är klara.
Vi hörs!


Såhär ser faktiskt tvättmaskinerna ut i mitt hyreshus, intressant va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0