Gamen

Vad jag är nöjd med mig själv hehe. Jag har städat varenda yta och vr åi min lya och nu har jag tvättat upp allt som har legat och hängt överallt, ALLT är rent och nu är jag helt slut men sååååå nöjd med mig själv ;)
Jag har hunnit med att dricka en stor kopp kaffe men tröttheten är fortfarande kvar. Ska ta lite te istället tänkte jag och tända massor med ljus och titta på Beckfilmen som börjar nu kl 21- gamen. Det är de nyaste beckfilmerna som går och jag har inte sett alla och gamen är en av dom så jag är riktigt happy! Jag älskar Beck!


Missa nu inte Beck- Gamen som börjat precis nu på TV4



Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vad duktig du är! Skall försöka matcha dig idag;.) Tvätta... har hängt en maskin och en är pågående... men många fler är kvar... suck.



Borde kanske satsa på en kopp med te... kanske underlättar;.)

2009-02-16 @ 12:12:10
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0