Undercut

Hallå!
Blev ingen uppdatering igår som ni kanske märkt. Var hos Mia och klippte mig igår morse, jag har ändrat en liten sak faktiskt :) Jag har en undercut nu, jag vågade! Jag hade det för några år sedan och då var hela sidan kort men nu är det bara en liten och jag kan ha hår över så den inte syns, det är bra, då har jag ändå min vanliga frisyr liksom.

Sen blev det en fika på stan med Therese och sen kom Maria också :) Satt och myste och sen gick vi till cafe 69:an som jag vill kalla det, men det heter cafe 7:an, det är en liten second handaffär och JAG hittade en lite längre ljus jeansväst! LYCKA kan jag lova! Endast 30 kr, det är ett fynd! Har sytt in den lite idag så nu är den perfekt, kommer upp en bild sen.

På kvällen åkte mamma, pappa och jag till Iggesund och tittade på Iggesundrevyn, skitrolig! En bra avslutning på en trevlig fredag.

Idag har jag intre gjort så mycket. Var hemma och tog det lugnt på förmiddagen, sen stan med Maria och en fika igen :) Ikväll blir det förmodligen Tre Bockar.

JUST DET! PANIC!!!!! Det finns ingen biljett hem till Stockholm imorgon, fanfanfan! Jag vill inte heller åka hem kl 17 om det sen finns någon biljett....för då missar jag Bingolotto ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0