Skicklig frisör...

Hallå!
Idag slutade jag i alla fall 18.30, tidigare än igår! Jag har haft några kunder idag, färgning av fransar och bryn samt vanlig hårfärgning :) Riktigt bra!
Marianne hade köpt en stor whiteboard tavla till mig som jag kunde skriva upp att jag nu finns på salongen och är billiagre än de andra. Nu står tavlan i fönstret så nu kan alla se den! ÅK till St. Eriksplan och rörstrandsgatan, hehe. Tjoho, kunder- ja tack!
Det står: Skicklig frisör-elev gör dig fin, även fransar och bryn, till reducerat pris! Välkommen!

Jag är alltså billigare än de andra på salongen eftersom jag är ny.
I morgon fortsätter det! Känns så skönt att få tjäna pengar igen!

Jag är trött som vanligt, fast var faktiskt mycket tröttare igår. Har precis ätit en semla -YUMMO! Jag handlade efter jobbet och unnade mig en semla, det är jag värd :)

Tänt alla ljusen har jag också så nu är det mysigt hemma hos mig! Ja, har inte så mycket mer att säga i det här inlägget.  Fråga om det är något ni undrar över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0